tiden går så jävla fort

Jag tycker att bloggen börjar se lite tom ut här i mellanåt så jag tänkte passa på att slänge in ett inlägg nu när jag inte har så mkt att göra... har inte skrivit alls mkt när jag varit här och anledningen är nog främst att det har funnits roligare saker än att blogga om vad man gör hela dagarna...

men nu kommer det :P

Idag har dagen varit ganska så loj, eller händelserik på samma gång, gick upp vid halv 10 för att sos skulle komma på ett litet besök, de skulle komma vid cirkus 10-11, de pratade lite med pia och torbjörn först och sen med oss.. allt var lungan och efter att de hade åkt så käkade vi frukost och sen så åkte vi ( jag och pia ) in till stan för att sola, armin och erik hänka på de med och sen så köpte jag slingfärg, vilket jag nyss har gjort, slingat håret asså... blev ganska fint faktiskt, lite somrigt sådär :D

Jo vad har mer hänt idag? jo jag har hjälpt erik att vaxa benen XD haha! smärta där, sen så har jag bara chillat faktiskt.. funtar på att ta ett bad snart och sen sätta mig framför tv:n med en bra film och en skål popcorn

imorgon blire ju sol så då blire att steka och inte nått fusk i solarium inte! :P ciao

nu äre bara mindre än två veckor innan jag åker hem till bettna och om jag ska vara ärlig så kommer det bli ganska så trist att åka härifrån, men som sagt så får jag åka hit oftare! bara att ta bussen ju :)


Kommentarer
Postat av: lena stromberg

Hej! vad pratade du med soc om?

2009-07-30 @ 18:57:20
Postat av: Söderlund

Allt bra med dig annars då en fredag som denna? :)

Vad händer under kvällen? Fest planerad kanske? :D

Läs förresten gärna senaste skvallret i min blogg.

Dessie, Kissie, Bögen och Paulina. Alla är dem med.

Kom gärna med dina åsikter - Puss så länge! ;)

Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig tisdagkväll! =) kramar

2009-08-04 @ 17:29:18
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Kenza

svar: ok? jag gick i samma klass som en mattias i låg och mellanstadiet och honom kände jag inte. så du kan ju tro vad du vill

2009-08-06 @ 15:50:41
URL: http://KENZAS.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback