dåliga förlorare? jo men visst

Hemma från skolan/fotbollsturneringen för ett tag sen, fotbollsturneringen blev tråkigare än förväntat. Visst, vi vann alla våra matcher iallfall att "guppmatcher" och så var det ju de här "fruktade" treorna buhu, de som tror att de är störst bäst och vackras bara för att de går i trean och ja osv.. Det såg ut som om häflten av alla killar som var med var bakis och en del luktade både öl och svett, nej inte trevligt! Vi vann över dem första matchen vi spelade mot dem och snacka om att de blir pisst och sura för att de förlorade mot en klass tvåor! Ja det kan de gått ha... Men sen så skulle vi möta dem i finalen igen och då vann de ju såklart... Men egentligen vem bryr sig? priset var en hink med godis och det kan jag klara mig utan, och treorna vann inte utan det gjorde sam-tvåorna! grattis! Ifall efter att blivit ganskas så söndertacklad och sparkad på så tappade jag både lusten och orken att fortsätta spela, så jag gav upp hoppet om den där godishinken ahah!!

Nej iallfall efter det så hoppades vi på att vi skulle få lunch! pannkakor, men nej nån jävel hade avbokat lunchen till oss på skolan så vi fick ingen mat utan vi gick till rhodos, jag katarina och Elias, visst det var ju grymt mkt godare än pannkakor, men hade inte råd att betala det egentligen... men men


Vi övade även inför imorgon efter lunchen och det gick sådär, kalle var inte med och det är han som kan största delen av akorden och hur det ska låta till save tonight! Vi kan det mesta av låten/låtarna så det blir nog bra imorgon, orkar inte bry mig på mycket mer om det. Det får gå som det går liksom....

För övrigt har jag grymt ont i magen så att jag inte vet vart jag ska ta vägen, Ska locka håret tills imorgon och fixa kläderna som jag ska ha på mig, gå och lägga mig tidigt så att jag är pigg tills imorgon. Helt slut...


Kommentarer
Postat av: ada

fin blogg :) allt bra ?


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback