Du är fan helt otrolig!

Hej bloggen, vilken kass uppdatering jag vet, men har inte haft tillgång till data först nu typ... Skolan var så jävla seg, gjorde verkligen INGENTING!! imorgon så är jag hemma från skolan, pallar inte åka till mariefred för att kolla på runstenar och åka ånglok typ...

Kom hem straxt efter 3 och började fixa inför middagen. Har nyss käkat och det blev köttfärslimpa med potatis och lingonsylt :) smaskens.

Och vet ni vem som skrev till mig förut? Jo mitt ex, snacka om att jag blev förvånad. Aahha han frågade hur det var och om jag hade kille? Hallå varför liksom?? Han trodde vell att jag inte har kommit över honom och  ligger och gråter i ett hörn under sängen eller nått! Men no way! Jag kom över honom redan några dagar efter att det tagit slut, finns ingen anledning att ödsla tid på en idiot som bara bryr sig om sig själv och ingen annan.! Och att han ens har mage ett skriva, vad vill han liksom?  Nej nu tänker jag inte mer på det för jag tycker bara att han är patetisk och vill bara skratta åt honom... hahahaahahhahahahhahahahha så klar...

Nej som sagt hemma imorgon så det blir en lugn och kanske lite senare kväll ikväll...Ska gå med hunden om ett tag :)

Ha en trevlig kväll pössgurkor :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Är en 16 årig tjej som börjat blogga om mitt liv med en alkoholiserad pappa.



Följ gärna våran kamp mot spriten!



Kram

Postat av: Johanna Månsson

Killar alltså!

2009-06-08 @ 18:43:26
URL: http://johannamansson.com
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Skit i killen ;)

2009-06-08 @ 19:00:15
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Klart du inte är ensam, lr nu är vi iaf två <3



Ta hand om dig!



Kram

2009-06-08 @ 20:01:55
URL: http://suralkohol.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback