E-tuna imorgon och hälsa på päronen

Tjo! nu är jag nybadad, eller vad man säger när man precis har tagit ett skönt bad (A) haha. Kvällen blir lugn, det är bara jag hemma än så länge de andra är iväg, hälften och cyklat vid skolan och robban rosi och kenny är ute och kör motorcyckel för kenny ville övningsköra eller vare va!

Imorgon ska jag och lillebror åka till e-tuna för att hälsa på våra föräldrar! Det var verkligen länge sen shit asså.... hmm måste vart typ 4-5 månader kankse? längre iallfall..

För er som är filmfantaster/beudrare så kan jag bara meddela er alla att från och med ikväll och alla andra onsdagar sänder tv4+ en film kl 9! ikväll äre misson ompissible 2:) missa inte !!

puss


Kommentarer
Postat av: lena stromberg

längtar som fn till imorgon hoppas att natten går snabbt

2009-06-17 @ 20:45:26
Postat av: lena stromberg

Hej! Du kan väl höra utav dig någon gång



hej du kan väl ringa någon gång pok



2009-07-05 @ 12:36:04

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback