Målat i 6 timmar!

Blev precis klar med målningen av plankor till altanen. Började vid sisådär 12 och blev klar nu vid 6! i nästan 6 timmar har jag stått och målat de där jävla plankorna och eftersom färgen inte sögs in på direkten så fick jag måla minst 4-5 ggr! Vilken förklarar varför det tog hela dagen att måla 28 plankor.... Nu är jag ganska så seg i armar och kropp.

Imorgon är det måndag, sista måndagen innan skolavslutningen, ahha känns ganska så skönt att kunna säga att det här är det sista för denna gång, sista provet, sista lektionen på.... aa osv ni fattar grejen :) SNART ÄR DET ÖVER! Vet inte vad vi ska göra imorgon faktiskt, det är sista skoldagen imorgon rikitgt då vi faktiskt går i skolan för på tisdag ska vi till mariefred och på onsdag är det fotbollsturnering och sen på torsdag så är det SLUUUUT :D!!

Ska snart gå min vanliga promenad med vovven, skönt att röra på nån annan kroppsdel förutom armen....

Hörs ikväll puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har det kommit en blogg om självförtroende!Det jag vill med min blogg,äre precis det - stärka andras självförtroende.I bloggen kan man läsa intervjuer med folk med olika dåliga självförtroende,man man få tips och råd hur man stärka sitt eget,eller tillomed sin kompis självförtroande.Läs också min egen histora om när mitt dåliga självförtroende som fick mig på självmords tankar.Det finns folk som verkligen behöver detta!Besök den,det gör ingen skada.Detta SKA ge en effekt,men då måste vi hjälpas åt..

http://jjuno.blogg.se

//TACK SKA DU HA!!

2009-06-07 @ 20:35:36

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback