matolja i håret :S

jaa, det är just det jag har haft haahhahahah. Hur störd får man bli tänker ni vell då, men eftersom jag är desperat just nu då mitt hår ser ut som ett fågelbo så försöker jag hitta lösningar till att få det att se bättre ut och tydligen ska olja göra så att håret blir glansigare ( nehe haha fett olja såklart med man sköljer ju ut det ) Oljan sugs in i hårrötterna och stärker det eller nått sånt...  så om ni vill pröva ni med så gör såhär:

1. Ta några matskedar olja och ta i det i hela håret ( TORRT HÅR! ) sätt upp håret så att det inte hänger och fladdrar, låt det sitta i i cirka en timma
2. När du har låtit det verka så blöter du det lite med händerna och sedan har du i schampoo tills det löddrar. Sen sköljer du rent, sen för att få bort det sista av oljan så tar du schampoo ytteligare efter det, men det räcker med en klick så dränk inte in håret i det. Sen så sköljer du åt och låter håret självtorka.

OBS!!  Håret kanske känns flottigt fortfarande, men det tar cirka ett dygn innan all olja har sugits in i håret ordentligt så oroa er inte för att håret ska förbli fett! ahahah :) får se om det funkar på mig, håret håller på att torka just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.starcevic.blogg.se www.starcevic.blogg.se

www.starcevic.blogg.se www.starcevic.blogg.se

www.starcevic.blogg.se www.starcevic.blogg.se

www.starcevic.blogg.se www.starcevic.blogg.se

www.starcevic.blogg.se www.starcevic.blogg.se

2009-06-09 @ 14:59:55

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback