Nätdejtning

Nu för tiden så tror jag att många träffas via datan, man addar nån från bilddagboken, facobook osv, börjar prata på msn och man pratar kanske varje dag och sen bestämmer man sig för att träffas. Jag har aldrig gjort något sånt förut, träffat nån via internet, tänker inte säga för mycket men jag ska göra det för första gången snart och grejen är att den här killen är så jävla underbar! Han verkar vara så jävla snäll, rolig och omtänksam. Och ja vi har även pratat i telefonen! :)

Men många säger, nej jag skulle aldrig träffa nån sådär, usch vad läskigt, tänk om man blir misshandlad eller vad somhelst. Det är vad vuxna säger. Men jag tror personligen att vi ungdommar har ganska lätt för att avgöra sånt. Jag märker direkt på en person om han är normal eller bara är ute efter ett prata snusk och sånt är så jävla irreterande, sånna tas bort på en gång!! Bara för att våra föräldrar växte upp utan varken dator eller telefon så fick man träffas via skolan, fester osv. Men håller ni inte med om att det kan bli ganska inrutat då om man bara har möjlighet att träffa samma människor hela tiden?? Internet har hjälpt oss att kunna ta kontakt med männiksor runt om i världen och jag tycker att det är ganska så fantastisk om man tänker efter. Annars skulle jag inte ha fått kontakt med denna härliga filur ;)

Vad tycker ni. bu eller bä för nätdejtning?


Kommentarer
Postat av: linda

jätte fin banner har du:]

Postat av: lena stromberg

jag hoppas att du vet vad du ger dig in på

2009-06-16 @ 12:06:50
Postat av: louize

Söt blogg!

2009-06-18 @ 01:54:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Stockholmstjejen

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback