nu märks det verkligen

att det är sista veckan innan sommarlovet för det är halvtomt i skolan och alla verkar skita i alla onödiga lektioner..... Lite synd egentligen för det är ju nu som man ska kramas och mysa med varandra extra mycket innan man slutar eller vad säger ni?? ahha

Idag har jag ingen som helst aning om vad vi ska göra i skolan, gissar på att det blir ganska så mycket sitta och glo in i väggen eller nått.... det blir vell att kolla på scrubs på engelskan som vi brukar när det börjat dra sig mot sitt slut... jag ska till läkaren vid 2 så jag missar fysiken.... synd då buhuhu!!

Får se om det blir nån musik idag eftersom vi måste öva till avslutningen gahh!! det är ju snart,, är lite rädd inför att stå inför nästan hela skolan och sjunga.....hoppas jag inte svimmar haha

Kommentarer
Postat av: sannie

haha det brukar alltid vara så :)

att folk skiter i den sista veckan för att vissa betyg är redan satta :P


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback