packar ner sitt liv i två stora väskor

Shit, klockan är redan kvart i 8! känns som den inte är mer än 5 typ.. Men inte konstigt när man käkade frukost runt 12 hehe
Har hunnit göra diverse saken sen sist jag skrev... Jag har hunnit packa ner i stort sätt alla mina kläder... eller nästan i en resväska och sen i en stor jävla truck...har även packat ner parfymer, krämer smink etc.. hha men jag vet att jag säkert bara kommer använda en bråkdel av allt det i sommar sen, men man ska ju alltid vara på den säkra sidan :D
Det är lite sjukt egenltigen för nästa gång jag kommer hem... alltså den 10 augusti så kanske mitt och cindys hus är klart och då får jag ett eget rum ! äntligen.. kanske man flyttar direkt in? eller hoppas iallafall innan skolan börjar.

Är taggad som fan inför kommande vecka då det ska bli fint väder! äntligen. Sola och bada och steka så att man äntligen kan få lite färg på sig!

åhh älskar verkligen sommaren, korta shorts, ligga i solstolen och bara njuta av solen grilla med vänner och tälta i skogen ahha allt sånt som hör till!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback