sommarvärme, ohh yes!



Har inte sovit så mkt inatt, pga av en gnällande pitbull, killar som kommer och går under nattens gång osv... Somnade kanske straxt efter 12 efter beck som vi kollade på på tv:n. Sen så vaknade jag runt halv 5 av att anton och hans polare skulle åka och fiske/ skulle åka, har inte så stor koll... Sen så gick jag till slut upp, tror klockan var 7... orkade inte med värmen och solen som verkligen gassade mot mig... Så jag och cicci gick upp och sen gick vi ner till sjön med hundarna... Jag tog denna herre ovan och cicci tog sin cocker... 1.5 timmar senare kom vi hem och käkade frukost på altanen.. Nu ska vi snart åka ner till stan för att köpa med oss lunch och bada och sola såklart!! Imorgon blir det träning av hundar... Nu börjar praktiken hah!!

sommar<3

Kommentarer
Postat av: Katarina

hoppas du har det bra där borta! :) puss


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback