varför alla dessa krav?

Alla vet ju säkert att det finns grymt fina klänningar från stylebystars, och att det även bara är smala tjejer som bär klänningarna. Varför är det så egentligen? varför ska alla som visar upp kläder bara pinnsmala,? varför kan man inte se hur klänningarna / kläderna ser ut som "  normalstora" människor med??



Jag säger inte att det är nått fel på de här tjejerna, för de är verkligen super snygga ( det är samma tjej med ändå ) Hur skulle klänningarna se ut om nån som har strl 40 provade dem? kanske inte lika snyggt, vem vet? Men de här tjejerna har ju iallfall strl 34 iallfall... Många blir så lurade när de ser kläder över internet som smala tjejer har på sig, och sen blir det förvånade när det inte sitter likadant på dem själva.. Jag har aldrig beställt över internet, vet inte om jag skulle våga, för tänk om kläderna sitter som skit och sen så blir det minst lika dyrt att skicka hem dem igen....

den här klännigen tycker jag bara är sååå jävla söt och jag vill ha den!! men vad kostar den? 400 att beställa och sen minst 100 i frakt...

Bara en liten tankeställare jag hade... Borde det inte finnas fler modeller utan size 0??


Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Jag vill tipsa dig om mitt inlägg där jag granskat ett "frisör-schampo" Kika in och se om detta är ett schampo du kommer vilja använda... frisör-schampon kostar mkt mer än de på tex. ICA, men ÄR de verkligen bättre för håret, får vi vad vi betalar för?


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback