ska nog bli forskare

De senaste 1-2 månaderna i mitt liv har varit helt fucked up, blandade mellan glädje, förhoppningar, gråt, svek, mer glädje, svek igen, ilska osv alla känslor man kan tänka sig. Och eftersom jag är en sådan person som analyserar och tänker sönder saker så att min hjärna håller på att kollapsa så är det ganska rörigt just nu. Ifall nån undrar varför jag är off och inte närvarande ibalnd när folk pratar med mig, tänker helt enkelt för mkt.
Därför vore det inte kanon om man kunde tillverka ett piller som var olika starkt beroende på hur långt tid man vill glömma, hahah
se vad sjuka tankar jag har, borde inte bli forskare iallfall, hur skulle det se ut om jag ägnade min dyrbara tid till sånt istället för att bota cancer eller nått!!

Det var planerat att vi skulle gå ut några tjejer i helgen, men nu verkar det inte bli så, så siri kommer hem till mig istället så ska vi ha en mysig tjejkväll :) går ut när det är lönehelg i stället och folk kanske är en aningen mer taggade då?:P haha
nu äre nästan helg btw för er som inte vet vilken dag i veckan vi befinner oss i! tosdag, så om mindre än två dagar så äre fredag och man kan andas ut ett litet tag innan den nya skolveckan börjar....

på lördag så ska jag, siri och madde tillbringa våran tid henne hos siri då vi ÄNTLIGEN ska börja tillverka våran vara som är tada: FLÄDERGLÖGG! riktigt spännande och se hur det hela slutar mohaha

Det var allt för mig på ett tag :P vi hörs när vi ses puss!


Kommentarer
Postat av: Victor

Fläderglögg, det var nåt nytt :P

Postat av: Yazmina

Sv: Ja :) Hon var min stora idol när jag var typ 8-9 :)

2009-12-08 @ 09:40:41
URL: http://yazmina.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback