ringaren i notre dam

Hejsan! sitter och har håltimme i 45 minuter till nu, börjar kl kvart i 2 sen 20 över ska jag bege mig till tandläkaren och FÖRHOPPNINGSVIS så kan de säga hur länge jag måste ha min tandställning!!! orkar inte mer, det är så jobbigt.....

Igår så krattade vi ut närmare 22 ton jord i går på gräsmattan där vi ska så gräs, så jag har så jävla ont i ryggen, cindy med, därav rubriken.... Har nog aldrig haft så ont i ryggen i hela mitt liv, min rygg ser ut som två svullna limpor typ... nån därhemma kommer defenitivt få massera mig sen!!!

Nu är det bara 2 dagar kvar till jag fyller 18 år! sen på torsdagen så är det den första studentfesten, och jag tycker personligen att jag lyckas ha ett jävla flyt!! :D sen på lördagen så blir det förmodligen med syster...

MYS

Kommentarer
Postat av: Linnea

Blondin eller brunett - vad är snyggast? Va med på min blogg och avgör!

Postat av: Linnea

vilken fin blogg du har :)

2009-09-28 @ 16:42:52
URL: http://linnea-mydreams.blogspot.com
Postat av: Jen

Grattis i förskott!



Kolla in www.lola-may.com, vi säljer kläder och acesoarer från Bangkok.

2009-09-28 @ 17:33:57
URL: http://lolamay.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback