tisdagsmys

igår så gick jag hem till nicklas efter skolan, egentligen skulle jag ha tränat men jag orkade verkligen inte det och så hade jag ingen lust, så jag städade hans lägenhet istället och han blev glatt överaskad när han kom hem :)
Han kom hem tidigare än vad han hade sagt då de var klara på jobbet, så han kom hem efter 4 nångång, så efter att vi hade letat efter hans bortsprungna nycklar i typ en timme så åkte vi till hans syster och lämnade ett linsskydd som de glömde till kameran som de lånade av honom till polistävligen som ägde rum i natt här i nypan.

Efter att vi hade lämnat det vi skulle så åkte vi och köpte thaimat take away, tog med oss hem och käkade framför idol :) jättemysigt. btw det var vell ingen som missade idol igår? haah vilka jävla knäppisar det fanns där då..

Imorse kom jag precis i tid till skolan då jag fick det ganska stressigt då jag gick ifrån honom 20 över 8 ( börjar halv 9 ), men jag hann i tid och det är det som är huvudsaken aight?  Fick iallfall 1.5 mer timmes sovmorgon vilket var väldigt värt!

Slutar vid 4 idag, sista lektionen madiakommunikation.. sen hem och ta det lugnt, kanske ta en powerwalk?




Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär! :)

Vad ska du hitta på idag? ♥

Postat av: emma

hoppas att du har en bra onsdag? (:

2009-09-09 @ 13:56:39
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback