Helg! fifan så skönt

Hemma nu efter en lång och seg dag i skolan. Har både haft två prov och jobbat på PA. års redovisningen....

Käkade ingen lunch i skolan eftersom jag inte hann, så trodde min mage skulle dö, eller att jag snarare skulle dö av hunger så jag slängde i min två sega vofflor och en bit kladdkaka sen igår när jag kom hem! ahah aja baja jag vet men är huuungrig som ett animal liksom.
btw apropåingenting, när man säger : jag är hungrig som ett djur, vilket djur menar man då? alla djur är vell olika hungriga precis som oss människor och en orm äter tex bara en gång i månaden typ haha.. liten spridd tankegång sådär

Ikväll ska jag vara hemma med familjen och sen tar jag bussen till flään sen när johan slutat jobba vid halv 9 sisådär. Ska inte plugga ett skit i helgen utan bara ta det jävligt lugnt, och försöka ha kul. Kanske hälsa på pappa imorgon?! hmm

vad ska ni göra parta antar jag :) puss



vill tatuera mig igen, det där tecknet, men dock inte i nacken. Jag är ju våg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback