näringsliv i förändring..

precis detta roliga ämne som vi ska ha prov på imorgon och jag orkar iiiine. Typ 40 sidor och idag så såg jag att det var mer än jag uppfattade, trodde först att det bara var första delen av kapitlet, men det var tydligen mycket mycket mer! ajaja måste börja plugga mer ordenligt nu. Idag gäller det, slutspurten, ligga i, orka. Men jag orkar inte nått av det, men jag måste.

Tänker oftast nu för tiden att det får gå som det går, orkar inte bry mig om resultaten även om jag borde...känns lite som att jag är på slutet av bron och vet inte om jag borde hoppa ner eller försöka stå kvar. Inte för att jag tänkte ta livet av mig aha, nej men mer så att jag inte vet om jag orkar mer, hålla skenet uppe. Längtar tills studenten

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback