once upon a time

Äntligen hemma. Äntligen är det snart helg och man slipper allt som stavas skola. Efter att jag hade gått med hunden i cirkus en timme så gick jag på stan för att se om jag kunde hitta något smarrigt. Köpte dock inget men prövade två studentklänningar som jag la undan tills imorgon för att tänka lite på saken... Egentligen vill jag kolla utanför nyköping, men jag känner att om man väntar för länge så kommer alla snygga klänningar försvinna och storlekarna likaså. Så himla typsikt när man hittat nått superduper snyggt plagg och sen när man kollar storleken, 40, 42 eller 32. finns ingen därimellan och det är ganska så surt.

Apropå ingenting! snacka om att jag har tröttnat på att åka buss, bara små skitar som åker eller gamla människor som inte längre får köra bil ungefär. Är så trött på alla arga och otrevliga busschaufförer som både kör för fort, ryckigt och stannar för sent eller inte alls. Nej nu känner jag att jag vill slippa den biten. När jag slutat skolan och skaffat körkort så kommer jag nog aldrig mer sätta min fot där, om jag inte absolut måste dvs.





dålig kvalité i know, men har ingen fungerande kamera för tillfället, eller jag har inga batteri och det är för ansträngande att byta haha


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: Fin =)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback