Överstökat. done. färdig. trött

Har lagt geografiboken på hyllan nu, pluggat nästan 5 timmat i sträck och känner att ingenting går in längre. Man kan inte fylla ett glas med hur mkt vatten som helst om man säger så, till slut rinner det bara över, blir en stor vattenpöl.
ahha liten aningen seg jämförelse. Men nej jag orkar inte mer. Har sådan skolångest att jag skulle kunna, eller vill fly, bara fly och aldrig mer komma tillbaka. Vill ha ett jobb, börja jobba och slippa lära mig fåniga saker i skolan. Ja just nu känns allt så himla onödigt och ja, fånigt.

Kanske låter fånigt med så äre.

Har nyss käkat kladdis, gott men inte så bra. Måste sluta äta sånt nu, har trappat ner rejält och det är jag stolt över, men jag borde trappa av helt. Sluta. Men även det är vell en sorts drog och ger en en njutning för tillfället, man tänker bara på hur gott det smakar och inte hur det hjälper än att minnas vad som stod på sidan 187. Nej aja baja..

Tror jag ska försöka lägga mig tidigt idag igen, igår somnade jag vell runt 10 vilket jag behövde, är helt slut även om jag egentligen inte gör så värts mycket.

De andra kollar på sagan om ringen bakom mig i soffan och jag tycker, handen på hjärtat att det är en aningen läskigt. Töntig som jag är så skulle jag aldrig vilja se den filmen själv. Har inte ens sätt hela en endaste gång. övernaturliga konstiga filmer tilltalar inte mig över huvud taget! plus att de är väldigt fula och små hahaha

sooooommmmar nuuuu! fitt väder

Kommentarer
Postat av: sandra

åh vilken underbaring! :) Hur söt som helst!

Postat av: Linn-Lay

kikade in igen och denna gången så ville jag bara passa på att önska dig en trevlig kväll och lämna lite spår efter mig :P :D

2010-04-22 @ 20:56:09
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Sofie

så söt =)

2010-04-23 @ 07:13:54
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

vilken söte! Ras?

2010-04-23 @ 10:58:53
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback