påskångest ;)

gör man inte annat än att äter runt dessa högtider, och speciellt påsken som är påskharens dag, hans tur att vara snäll och dela ut godis till alla gulliga barn. Och även i år hade jag varit snäll! :) Men på samma gång så kommer ångesten smygande för man äter såå jävla mycket godis, speciellt när man får så mkt så blir man ju mer eller mindre tvungen att äta upp haha

Nej men påsken är även den en trevlig högtid för man äter god mat tillsamamns med släkt och vänner och har det allmänt trevligt!

Idag kommer kenny och therese hit, johan är här och fred är på väg. Vi är inte hela släkten, långt ifrån men de närmaste i familjen iallafall,! :) Det blir typ samma sak som på julbordet, sill, potatis, paj, prinskorv osvosv haha
egentligen så gynnas jag inte så mycket av det egentligen för jag äter bara pajen potatisen och köttbullarna ahha.
Men det går ingen nöd på mig! :) Jag har ju mina ägg som sagt haha

GLAD PÅSK ALLA! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback