PW 90 minutos

shit, helt slut. har nyss kommit tillbaka från en powerwalk med hunden som jag går med i bland. Gick i stort sätt igenom hela nyköping och mötte även upp sanna och vi tog en sväng runt rosvalla! :) så himla skönt att det äntligen börjar bli vår, även om jag är så himla seg i benen så känns det skönt! behöver komma i gång med motionen igen så gratis motion i utbyte mot lite pengar är aldrig fel!

ska även gå imorgon och på tosdag..

Kl 3 ska jag iväg till gympan, teakwando står på schemat och jag inte taggad för fem öre! bajs

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Leonbergern Chanel

Duktig du är som kör powerwalk! Själv så joggar jag 25 minuter varannan dag och går promenader med hunden :D Men visst är det skönt att hålla igång?!

Ha det bra!

Postat av: Ankiepankies

jag borde också ta och gå en liten promenad :)

2010-04-12 @ 14:41:33
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback