små äckliga snorungar!

ahah måste bara berätta om igår när vi var i badhuset. Jag, fanny och sebbe skulle bada medans robban var och tränade karate. Jag körde dig, bäst som jag är och vi gick dit blabla allt sånt man gör innan man kommer dit. Sen när vi ska gå ner i den varma stora basängen så har sebbe redan gått ner och brevid sig har han två riktigt äckliga små skitungar! kanske var runt 15 nånting, och när jag går förbi. EY kolla! ni vet så där nte diskret. Och jag blir bara så där halft äcklad. En är tjock och har byxorna på halva röven så man ser myntinkastet. Den andra är smal, långt orange hår och hårig typ. De bokstavligen förljde efter oss nästan vart vi än gick och de stirrade verkligen! så himla osmakligt och jag skulle bara vilja gå fram och ta dem i öronen och be dem SLUTA GLO! bara för att man har stora tuttar och en snygg bak så har man väl rätt att inte bli förföljd, haha nej men skämt o sido. Så himla osmakligt och jag tycker att sånna som de som vara är ute efter att glo på tjejer borde få en egen avdelning!

Usch.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback