Hard work, work!

har sovit som en bäver i natt. Mkt pga av att jag visste att jag var tvungen att vakna i god tid så att jag inte missar bussen till jobbet. Halv sov lite. vaknade typ vid 9 men kunde inte somna om. Eftersom jag hade ställt klockan på kvart i 10 så orkade jag inte gå upp tidigare än nödvändigt så jag läste lite ur boken som jag håller på med :D

Låg en lapp på bordet när jag kom in i huset. De andra har åkt till stan och tydligen fick jag låna bilen så jag slpper ta bussen :D fick då en lugn start på dagen vilket behövs då jag inte känner mig 100% just nu. Hoppas jag får en lugn rad på jobbet med mycket bilåkande så att jag kan koppla bort och dunka musik mellan kunderna ;)

Ha en toppen lördag! puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback