Livet har sina goda stunder!

Har varit upp och iväg sen på 11 i förmiddags. Åkte till jobbet och hade en avlastning i tre timmar. Kom inte hem först halv 6. Fick gå 3 km från busstationen. Orkade inte vänta på bussen i ytteligare en timme för att slippa gå så jag tog den tidigare och när jag klev ur så ÖS regnade det. trodde jag skulle drunkna eller nått, men när jag hade gått en bit så slutade det som tur var! Hade vart riktigt irreterad om jag skulle fått gått hela vägen i spöregn. Är så otroligt trött på detta väder!, usch. Jag vill ha sol och värme. Kom hem skapligt torr iallafall, när man kom hem så var det bara att börja brassa käk. Hungrig som fan. Inte käkat nått på hela dan typ, förutom fika hos han jag hade avlastning hos.

Skulle sprungit egentligen, men jag hade inget ork i kroppen och ingen lust heller för den delen. Ska försöka komma iväg en sväng innan jag ska jobba imorgon kväll, få lite energi. Fast det är ganska så jävla skönt att jobba kvällar faktiskt. like it evry mucho.

Eftersom jag jobbar kväll imorgon så kan jag ta sovmorgon, känner mig riktigt trött av någon anledning. Don´t know.

Kanske en bra film och en skåål popcorn :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback