snart är det jul

Idag har det varit en bra dag, fast gud så kall! Först åkte jag till stan där jag shoppade lite nödvändigheter bla en parfym som jag velat ha länge, den var den sista som fanns kvar i lager så snacka om flyt hehe :D
Sen vid halv 4 så tog jag bussen till jobbet och nu sitter jag här efter att nyss kommit hem typ, känner mig frusen och funderar på att snart krypa ner bland typ 100 täcken och kuddar och värma mig! :) Imorgon skulle det bli oväder igen säger det så tur det då att jag inte jobbelijobbar!

Satt och tänkte på bussen hem, shiit snart är det jul! lite drygt en vecka bara sen sitter man där och undrar vart fan året tog vägen, det var ju nyss jul?! Men det blir nog mysigt iår. Min sista jul som jag firar när jag fortfarande bor hemma, nästa jul tar jag väl tåget dan innan jul och vaknar upp i gästsängen :( Kommer kännas knäppt och tomt att flytta men jag antar att det är ett steg i att bli vuxen och stå på egna ben :)

Men alla ska vi genomgå, flytta-hemifrån-fasen och det är ju olika jobbigt för oss alla, :) right?
jaa man är ju inte liten längre som sagt :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback