Start of something new :)

Kom nyss in från gymmet. ÄNTLIGEN är det klart och man behöver nu inte ha ångest för att man inte har tid att träna eller att man måste köpa gymkort osv För nu behöver man bara gå 20 meter och in genom en dörr så har man löpband, crosstrainer, cablacross, bänkpress, massa vikter och boxningssäck! :) Räcker och blir över för min del, ska inte bli någon elitidrottare eller bodybuilder utan snyggare och fastare haha!

Har haft ett uppehåll med träningen så himla länge nu och jag känner mig kass, konditionen är på botten och jag ska ta tag i mitt liv nu! haha Vet inte hur många gånger jag har sagt det men nu har man fått lite mer motivation när man inte kan skylla på tid eller ork. Bara bita ihop och köööööra!

Gymet ska bli mitt andra hem, mitt liv haha Typ ;)






osvosv! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback