åååhh

godmorgon alla! shit vad jag sov bra, när man vaknar på samma ställe som man somnade och täcket liggeer kvar fint och inte på golvet så är det ett tecken för mig att jag sovit bra. Fick lite ångest när klockan ringde och funderade ett tag om det var en sådan dag som man kunde vara hemma från skolan, men icke...
bara att gå upp och göra sina morgonrutiner.

första lektionen var svenska C, ganska kul då vi hade låssas argumenterande tal då vi ska öva innan slut talet i slutet av terminen då vi ska visa vad vi går för. Jag hatar vanligtvis att stå framför folk och prata om det som jag själv skrivit, men idag den här gången så var det bara på skoj och det spelade ingen roll om vi pratde rövarspråket eller inte, bara vi gick fram och pratade eftersom det var det som var själva övning ! :D

Nu sitter jag i soffan med en datan i knät och njuter av att alla andra är på lektion, har håltimme och det är tyst och skönt här ute! perfekt för att kunna blogga lite i lugn och ro :)

Ikväll kommer baby och det ska bli kul för jag saknar honom :)

puss på er mongon ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Emilia

hoppas att din skoldag blir bra och kvällen blir mysig!

Postat av: Liza

Söt blogg! :) Följa varandra via bloglovin?

2010-02-10 @ 15:38:22
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback