en extra lång helg för moí! :)

Hej på er alla! hoppas ni mår kanoners. Själv känner jag mig ganska så utvilad då jag var ledig från skolan idag. Hade bara en lektion så jag tyckte att jag kunde spendera tiden lite bättre som exempelvis en lite längre sovmorgon och sen gå till körskolan och plugga lite teori och sen hem och skriva på mitt historia arbete. Jo sov nämligen hos baby igår tills idag! mysigt

Är nästan klar med mitt historiaerbete, har en del saker kvar dock, de svåraste delarna.
Inte alltid så lätt att skriva om kvinnornas rösträtt i Europa och jämföra med andra länder osv när man inte hittar all information som man egentligen behöver! :( Men det är bara att bita ihop, ska prata med läraren imorgon och be om liite hjälp...



skärpning med det här vädret nu! vill ha sommar!!!!

Kommentarer
Postat av: marie

jättefin bild! men håller med, vill ha sommar nu!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback