Halkan avklarad! :D

Kl halv 8 imorse åkte jag till körskolan i flen för att sätta mig i bussen med de andra som skulle till halkbanan. Risk 2:an kallas det och fy fan vad kul! :D:D de andra som jag frågat som kört i norrköping säger att det typ är skittråkigt, men fyfan vad kul vi hade! ahha ville bara åka mer och mer och mer!

Men väl tilbaka i flen igen cirkus kl 12 så satt jag och pluggade teori i nån timme till robban kom in till flen så att vi kunde handla och sen fick jag övningsköra lite i flen och sen hem! :) Kan bara säga att jag föredrar verkligen statdkörning mer än landsväg! så mycket roligare tycker jag...

Imorgon är det redan torsdag och sen är det helg igen! skönt som fan!

nu mina käraste ska jag sätta mig ner och bli lite allmänbildad! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback