panik

Har nyss ritat upp en skiss på ett förslag till monter, mässan som vi ska ha i mars! Vi har inte kommit på exakt vad vi ska ha än så det är dags att börja jobba nu! en del veckor går bort av att de andra i min grupp är borta så anitingen får jag försöka jobba själv eller så får jag vänta tålmodigt tills de kommer hem :) hehe

Ska visa dem imorgon det som jag ritat upp, hoppas det blir en positiv respons och inte tvärtom hah!

Nu är det ju inte långt kvar tills studenten och jag sitter och försöker hitta bra priser på studentflak, men det går ju inte! det är ju tamefan sviindyrt! därför är det bra att ha nån privatperson som man kan "låna" men det verkar inte heller funka i vårt läge... Ingen som har sånna kontakter tydligen..

NÅN SOM VET TIPSA TACK  :D:D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback