bakistrött

Kvällen igår var grym! Riktigt roligt tills jag fick ont i fötterna av mina 10 cm höga klackskor ahahh Men det gick bra fram till nån timme innan krogen stängde, så jag kanske inte ska klaga ändå... :)

Började kvällen med att äta tacos med johan, dricka lite gott, sen kom syrran och hennes boy, sen drack vi lite till, tog bussen till stan och där fick vi även sällskap av annat folk ! haha vi var inte de ända som fick ta bussen som ett sista alternativ haha!

Busschauffören var schysst som fan, han sa att vi fick dricka så länge vi skötte oss och plockade upp efter oss, sen så sa han att vi kunde stanna för kisspause om vi ville med :) ahha och det behövdes kan man lugnt säga.

traffic light tema på krogen, inte riktigt så som jag hade föreställt mig utan man fick självlysande ringar istl som man skulle ha på armen typ ahha! dansade så dansgolvet rörde på sig och det var grymt kul! :)

Kvällen blir lugn då jag är ganska så seg nu, orkar inte göra så mycket egentligen! puss på er så hörs vi imorgon! :) <3

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heeej sööt!

Allt bra?

Hoppas du haft en trevlig helg! Gjort något skoj?



Kramis


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback