Ett stort håååååål

Det är som vanligt, sitter i datasalen och klagar över hur tråkigt det är att ha hål! men det är verkligen så himla trist. Ska se om sanna är ledig, tror hon slutar 12 idag så jag kanske kan hänga hos henne tills jag börjar igen halv 2.
Har ätit en läskig frukt idag, litchi nånting hette den, haha ser roligt ut ( visar bild sen ) men ser ut som ett öga när man skalar den, helt geleaktig ahah men smakar gott, sött. Tror det finns nån yoggijoghurt som har den smaken.. Prova vettja :) haha

är det bara jag som tycker att tiden går så himla fort? även om man inte alltid har så himla kul eller gör så mycket så går det så jävla fort. Jag lovar att nästa gång jag vaknar upp så är det söndag igen. Ny helg.. Men helgerna är så himla korta!! blir nästan lite ledsen när söndagen smyger sig på och man tänker på att snart ska man upp till skiten igen, dvs skolan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg ! :) ♥


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback