lista, för att jag har så kul!

Lovar du att vara ärlig? haha fingrarna i kors, så ja klart :)

Du heter: Helene

Smeknamn: Helene, lingan haha

Låt som när du är ledsen sörjer till: olika

Beroende av: sömn

Vad tror folk om dig: jadu, ask them ;)

Stämmer det: säkert inte haha

Vad får du oftast komplimanger för: ärligt= Ja rumpan, ansiktet, ögonen osv.. men det är inte relevant här haha

Vad säger du för att imponera på någon: har aldrig försökt tror jag

Hur imponerar man på dig: är sig själv, rolig. :) älskar folk med humor!

Brukar du skratta för dig själv: hahah jaa, har märkt att jag ibalnd skrattar i sömnen!!? whatafuck liksom! vilken idiot gör det? ahha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: hallu?

Var bor du: I en hydda, lååångt in i sherwoodskogen mohahah

Trivs du där: jada

Äger du några converse: Nej.

Sprit, cider, vin eller öl: cider, men helst goda drinkar :D

Brukar du bli för full: nej, brukar sköta det där snyggt ;)

Är du allergisk mot något: dålig,, gammal jordgubbssaft från Ö&B, fick nässelutslag ahah

Hur svarar du i mobilen:
cindy brukar skälla på mig.. ahah brukar svara HALLÅ ( om jag ser vem det är som ringer )

Antal timmar sömn inatt: för lite som alltid!.

Brukar du komma i tid: Alltid.

När mår du bra: när jag känner mig glad, haha easy answer

När blev du fotad senast: vet ej ;:P

Hur känner du dig nu: Trött. ont i huvudet

Vanligaste färg på dina kläder: olika, jordnära

Vad tycker du om fötter: sånna som man går med typ,

Vad saknar du: baby, pengar, sol och värme

Hade du en bra kväll igår: nej inte speciellt

Favorit dryck på morgonen: dricker jos eller inget

Rakar du benen: jaa, eller nej, hej skogstroll?

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är tröööööööttt

Är du blyg: trodde det först, men egentligen är jag inte det.. kanske mot människor som jag aldrig träffat förr!

Sysslar du med någon idrott: brukade spela fotboll, friskis, men nu blir det crosstrainer hemma :) men dock alldeles för sällan haha

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, men kärlek är nått man bygger upp, kärlek vid första ögonkastet? vad är det liksom? attraktion snarare isnfl

Har du spytt offentligt: jaa, eller avd menar med offentligt? pass

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ta en runk och ha massa sex med massa tjejer åhh gaaah åhhh

Vad gör du i morgon: övningskör på körskola för första gången och skriver PA

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: va?

Vad längtar du till: studenten!

Har du bra vänner och äkta vänskap: ja

Hur gammal är du: 18 höstar

Tycker du om någon just nu: jaa

Gröna eller röda äpplen: Gröna.

Gillar du golf: haha golf, minigolf kanske :P

Vilken tid gick du upp idag: 06.27

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp.

Har du strumpor på dig nu: jaaaaaa.

Är det okej att gråta: nej, alla ska vaar lika hårda som einstain!

När grät du senast: oj, eller nej i helgen nån gång, eller nej förra veckan, kom ej ihåg haha

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa lägenhet, resa

Bär du glasögon eller linser: neej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: jaa, annars blir man vell mobbad? haha neej klart inte

Har du piercing: naveln och i öronen

Är du bra på att laga mat: GRYM!

Är du flygrädd: Nej, men höjdrädd

Hur vig är du: kamasutra mohaha neej skojja. normal typ kan nå tårna

Är du musikalisk: tycker om att sjunga, men ingen höjdare på gitarr har jag hört haha

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, mjölkm eller läsk

Vilken är din favoritglass: vanlij

Tycker du om sushi? aldrig smakat, kommer aldrig heller.

Vad äter du helst när du ser på film: en oskalad morot

Har du tandläkarskräck: nej hallå tansställdning aha.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: inget, sova är mitt liiiiv

Vilken ögonfärg har du: blååå

Har du någon gång gråtit dig till sömns: jaa, tror det

Biter du på naglarna: neej :)

Röker du: aldrig prövat

Hur ofta tränar/motionerar du: iiii för sällan

Senaste låt du hörde: Eminem Beautiful

klaar! nu utmanar jag er loosers som har lika mkt tid som jag haha


Kommentarer
Postat av: bitte

Har en alla hjärtans dag tävling på min blogg om du vill va med.

http://www.lovemercury.se/2010/january/alla-hjartans-dag-tavling.html

2010-01-27 @ 21:21:01
URL: http://www.lovemercury.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback