vem bestämmer egentligen!?!?

Sitter med hunden i knät och har precis skrivit klart affärsplanen, eller inte skrivit utan mest antecknat saker som vi kanske kan ändra på. På fredag ska ju den senaste och nyaste verisionen av affärsplanen vara inskickad till UF online. Imorgon är det halv dag med PA, känns ganska skönt att det är då så man får lite effektiv tid...

Idag när jag skulle till bussen så gick jag lite på stan innan, och såg ett par söta ringar som jag fastnade för... Tre stycken, satt två på det ena ringfingret och en på den andra, tyckte att det såg bäst ut... Men kolla, asså vem har bestämmt att ringfingret är förlovningsfingret/giftefingret eller vad man kallar det? Tror folk att man är förlovad bara för att man har en ring på ett visst finger?!? lite knäppt egentligen tycker jag!!

nu har hunden fisit och det beror på allt skit som han stoppar i sig! ska sluta ge honom köttbullar, det luktar ju fan baajs!

milouuuuuu!!  nej nu ska jag ta en dusch och sen ta det lugnt inför kvällen :) ! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

skyll på att du e ryss, de har förlovningsringen på höger finger ; )det är helt enkelt ett enkelt sätt att visa om man är tillgänglig eller tro-lovad till någon annan; )


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback