Är det oktober eller vadå?

Om man inte visste med sig att det fortfarande är sommar så skulle man kunna tro att det faktiskt börjar bli höst. Mulet, kallt. Första gången som jag på länge sover med täcke + filt på natten med stängt fönster. Kanske är detta vårat straff för att vi svenskar ALLTID klagar på vädret. Är det för varmt så klagar vi på det, regnar så klagar vi på det osv. Varför kan vi inte bara ta det för vad det är?! saker och ting blir ju inte bättre av att gnälla...

Ta på er kläderna och gå ut föfan! :D

Fast jag kan hålla med om att det är rätt så deprimerande att gå och ut se det här vädret, så därför ska jag kura ner mig i sängen med ytterligare några avsnitt av SATC! pöss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback