confessions

Gjorde jag rätt eller skulle jag låtit det vara som det var? Tvivel är nog mitt största problem, och grubblandet. Typsikt mig (våg) att alltid analysera saker och ting, väga för och nackdelar mot varandra och försöka övertala mig själv att de dåliga sakerna säkerligen blir bättre. Men oftast så blir det inte så, och det är då jag lyssnar på magkänslan som hjälp mig ur många knepiga sitiation. Men den här gången mina damer och herrar gjorde jag  inte det, helt på egen hand, med hjälp av mitt förnuft och nära och kära. Saker blir aldrig riktigt som man tänkt sig och det handlar helt enkel om att let it go and move on.

Jag börjar komma tillbaka till där jag var från början och det början för en gångs skulle kännas bra. Jag kommer framåt med mig själv. Tänker inte låta någon trycka ner mig igen, låta mig luras och skaffa massa falska förhoppningar.

Just nu älskar jag singellivet, slippa ta hänsyn till någon annan, slippa alla tvivel och oron över att göra och säga fel saker. Bara tänka på mig själv och det jag själv mår bäst över! :D
Men man ska ju aldrig säga aldrig, some day kanske mister charmy står där och jag faller pladask... haaha

Nej skämt o sido. Nu ska jag se vad fina stigtomta har att erbjuda en kväll som denna. Ska nämligen ta på mig promenadskorna och bränna lite kalorier :D hejsvejs


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback