gräset är inte alltid grönare på andra sidan

Tjo fräs. Har nyss kommit hem från sofia. Var hos henna och käkade och hade lite trevligt. :D Vi fick för oss att bada men vi kom inte så mycket längre än till sandstranden när vi bestämde oss för att åka hem igen. haha ganska så kallt i vattnet om man säger så :P

Är hemma nu iallafall. Var tänkt från början att jag skulle sova där, men det blev lite ändrade planer och vi ska åka till stan imorgon iallafall och se om vi hittar någon fin bikini till oss själva. Båda behöver en ny så det blir nice!

Annars rullar det som vanligt. Samma skit hit och dit. Samma människor och samma trams.

En del måste lära sig att nöja sig med det de har och sluta leta fel. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

over and out! puss

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 11:44:13
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback