Helgens planer

Imorgon är det redan torsdag! shiit veckorna och dagarna går verkligen framåt i superfart! Idag har jag inte gjort så mkt mer än att slappat och tvättat bilarna. Imorgon ska jag till stan, till tandläkaren bla. Sen så åker rosi och robban bort i helgen, ska till dalarna så vi ska vara lite barnvakt. Så på fredag efter jag slutat jobbet så ska jag ta med syskonen och palla oss iväg för att sola och bada på orrö !:) det ska ju bli riktigt fint väder då så det blir nog efterlängtat :D

Sen på sön-mån så åker de iväg igen familjen med husvagnen någonstans i sverige på semester och man blir själv i ytterligare en vecka! :) dock har jag två hus att sköta om nu. Kan välja vart jag vill bo/sova. Hemma eller i stigtomta haha. LYxigt yey

Hare bra nu ska jag gå på en powerwalk! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!

2010-07-25 @ 00:16:26

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback