inte okey

Att stiga upp innan 7 på en helg är för mig inte okey och heller inte speciellt normalt!?!
I lördags gick jag upp kl 6 och idag halv 7 för att åka till jobbet och jobba i den här stekiga värmen utan att kunna söka sig ifrån solen utan man måste sitta i en varm bil och svettas som en jävla gris.

Igår jobbade jag delad tur och slutade halv 10 på kvällen. Idag har jag som tur är bara jobbat till kl 2. Dagen gick verkligen segt då det inte var alls mycket att göra. Stackars gamlingar säger jag bara som måste stå ut med den här värmen! Usch.

Jag har inget emot den om man kan ligga vid stranden och sola och baaaada :D Jag åkte ner med fanny en sväng och sola och bada. Kunde inte stå ut mer i värmen hehhe. Nu blir det nog inne resten av dagen då det är för varmt ute. Ska nog gå en promenad sent ikväll när det har blivit lite svalare.

Nått som inte heller är okey är att säga en sak och mena en annan. Så tänk på vad ni säger :) puss hej svejs


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback