jobbajobba

D-ö-d. Ungefär så känner jag mig, inte av att jag är bakis utan för att jag fått alldeles för lite sömn. Jag och Sanna gick ut, egentligen skulle Johanna oxå med men hon orkade inte då hon skulle jobba kl 7 idag. Helt förståligt. Men jag och Sanna gjorde oss i ordning från topp till tå. ahha de hööögsklackade skorna som vi båda hade på oss var rena självmordet när vi var på väg hem. Vi sa nog alla svordommar som man kunde på den sträckan hem. ahaha Fast ändå lär man sig aldrig av sina misstag. Jag lär ju troligtvis gå ut i högklackat nästa gång med.! Men jag tror det blir lugnt med utgång. På nått sätt så är det inte min grej har jag kommit på. Eller så är det pga att man har för höga förväntningar av hur kvällen kommer bli. Första gången jag var ute, precis efter jag hade fyllt 18, den kvällen var svårtöverträfflig och därför känns det som att det inte blir mkt bättre än så. Sanna förstår vad jag menar här :D
Men igår hade vi riktigt trevlig ändå :) Först ganska lite folk, men ändå en hel del. Sen bara kom det mer och mer och man märkte inte av att till slut stod man där som packade sillar och fick andnöd när man gick från rökrummet och in.

Träffade även några av Sannas klasskompisar som skakade lite ruumpa med oss hela kvällen :) vi gick hem vid typ kvart i 2. Sanna skulle köpa nått att käka och sen gick vi den långa vandringen hem i våra höghöga klackar hem. Fy, aj och gör inte om det igen kom vi fram till, men som sagt. Man lär sig aldrig av sina misstag. Inte i det här fallet iallafall :D ahha



en bild från club tellus hemsida :) dock ser jag väldigt retard ut i ansiktet HAHA!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback