ta det med en klackspark :D

Just nu känns livet bra, det leker och jag känner mig inte så velig och sönderstressad längre! tack och lov. Jag ska förmodligen börja plugga till hösten, vilken kommer ge mig större fördelar i arbetslivet. Sen lär jag ju plugga vidare ytterligare om några år, men då har jag ju iallafall en utbildning som jag kan luta mig mot och ha kvar när det skiter sig på annat håll! :)

Dagen har varit väldig skön. Inte gjort ett dugg och på första gången på väldigt länge så kändes det utmärkt! Har spelat en hel del rockband med lillebror och vill bara säga watch out för de som skulle vilja utmana mig ;) hah blvit grym :D ahah

Sen har jag hjälpt till att rensat ogräs på gårdsplan, dock inte så himla kul men det behövde göras och med east fm blir allting en aning lättare! bästa radiokanalen!!

Har även hunnit med några avsnitt av SATC och nu tar jag en liten pause.. Magen kurrade... Snart ut igen, men först ska jag nog utmana bror igen :) ahaha

trevlig kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback