100623

Idag har vart en bra dag. Dagen har bestått av att umgås med min underbara vän sofia, och vi shoppade loss och chillade i hamnen med en mjukglass och kameran i högsta hugg :D

Var istan ungefär från kl 12-halv 5. Länge sen som jag var i nyköping känns det som, sen skolan slutade asså. Underbart väder och lättklädda kläder, haha nej men det rimmade bra så var bara tvungen :E

Kom hem och åt mat, sen fixa jag lite och beslutade mig för att gå ut och rida. Och det gjorde jag rätt i. Riktigt skönt och alldeles alldeles underbart. Tror jag är kär på nytt, ahha

Nej se vilket mongoflum inlägg det här blev. Nu ska jag röra mig och duscha av hästbajset, höhö

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan, fin blogg! kolla gärna min och komentera! :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback