Älskade sommar!

Solen skiner och jag är på väldigt bra humör idag. Trodde jag skulle må sämre än vad jag gör, men tanke på att jag trodde jag skulle dö igår kväll. började känna mig riktigt sjuk. Hade grymt ont i halsen, kroppen värkte och jag frös som en tok. Men när jag vaknar så känns det lite bättre, halsen värker dock fortfarande. Btw så var det min chef som väkte mig. Hon gav mig tider som jag skulle jobba framöver.  ahha alltid lika pinsamt när folk ringer och väcker en. Man är inte riktigt vid medvetandet och vet inte heller vad som händer. Men som tur var gjorde jag inte bort mig då jag redan var nästan-vaken. ;) ahha

Idag har jag iallfall legat vid stranden med syskonen som ville bada, dock höll jag mig till att sola tills molnen tog över och vi bestämde oss för att åka hem. Sen fick jag sätta mig i bilen igen för att hämta daisys kompisar i k-holm som hade glömt busskorten typ. Tur att hon har en sånn snäll syster :) eller kan det vara så att jag bara tycker om att köra bil ;)??

Nej kvällen är fortfarande ung, vet inte vad jag vill säga med det här meddelandet egentligen mer än att det är fint väder ute och att man ska njuta av solen! denna vecka kommer bli awesome :D



studentbild :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback