sista juni

Gårdagen var inte den lättaste. Tog in hö och allt var det innebär från 11-9 på kvällen. Dvs 10 timmars hårdkörning i gassande sol. Min kropp värker, speciellt ryggen och jag har spruckna blåsor på händerna. Kände verkligen av ryggen i natt när jag vände mig. Grymt ont. Igår sa jag aldrig mer men får se hur det blir med den saken. Kanske blir på fredag isnfl. Måste ju ha pengar.... Men är det verkligen värt det? yes and no.

Idag känner jag mig skapligt irreterad, eller egentligen inte irreterad utan mest ledsen. Vet inte över vad men jag antar att det är sen igår. Blev helt slut i kroppen och har inte sovit någe bra i natt heller. Allt värker och jag vill bara att det försvinner! Sen finns det ju alltid andra faktorer som spelar in. Såsom dubbelmoral och knäppt resonerande. Dock inte från min sida.

Hare kanin! pusss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback