steeeek ! :D

Godmorgon. Vaknade av att en mygga surrade precis vid mitt öra. Antar att det letade ett ställe att äta på. Men jag vaknade och fick den i ett smäll. :D

Dagens planer är lite ovissa för tillfället. Det är grymt fint väder så det blir väl antagligen att åka ner till sjön när rosi kommer hem eller att ligga hemma och steka om det inte bränner för mycket. Man kan ju säga att jag kände av gårdagens solning iallafall. Har blivit skapligt röd. Vi glömde solkrämen... inte bra.
Låg vid orresta ö från kl 12 typ till kl 4. Tiden gick superfort och det var riktigt trevligt. Kul med lite omväxling för en gångs skull :D






enjoy :P nu ska jag gå ut i det fina vädret :D puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback