Stress stress

Nu börjar det verkligen dra ihop sig och det är inte mer än 4 dagar kvar tills jag aldrig mer behöver återvända till skolan. Iallfall inte på ett bra tag!
Idag har det varit en hektisk dag. Jag sov ju kvar hos sofia igår så vi åkte hemifrån henne typ innan 11, sen åkte jag till elgiganten och statiol där de sökte jag, så jag försökte lägga på charmen men tills svars så sa de att jag skulle söka via internet, haha! Sen så åkte jag på arbetsintervjun som jag hade ang vård och omsorg och det kanske blir något där...!:) hoppas, för då lät det som att jag skulle jobba på nått ställe mellan stigtomta-jönåker tror jag. Inte så värst långt bort iallafall!

Sen så ringde de från en familj i nacka där jag sökt jobb som barnflicka och de ville att jag skulle komma på intervju. Får se när jag hinner, de skulle höra av sig på måndag så skulle vi bestämma en dag då det passar för båda.

Imorgon ska jag hämta ut mitt körkort och kanske sola. På onsdag är det flakförberedelser med klassen och sen enskilda balen på kvällen. På torsdag är vi lediga men då ska jag hjälpa till hemma och förbereda inför studenten, och sen så kvällen så måste jag ta mig till malmköping för att hjälpa pihilp med förberedelerna! Hoppas dock att fler kommer så att vi inte står där helt själva ahha

Har även hunnit med att träna idag och fixat lite grejer så jag lär nog sova skapligt bra inatt.! Kan behövas om man säger så.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback