going to the hospital

äntligen helg! så jävla skönt... men iofs så har jag typ haft helg hela veckan eftersom jag bara hade en ordentlig skoldag i onsdags och idag, men idag vill jag inte räkna som en skol dag eftersom vi inte gjorde ett jävla skit. Åkte in till skolan, skit trött och skolångest som vanligt när jag kliver upp ur sängen... och när jag väl kommer till skolan så har vi ingen lektion! kanonkul (Y) not...

Väl på väg till bussen så stannade en tjej mig för att fråga om vart en viss busshållsplats låg, till jönköping tror jag hon skulle, ahaha och så klart frågade hon på engelska. Försökte göra mig förstodd men insåg snabbt att det gick åt helvete haha hon måste trott att jag var utvecklingsstörd eller nått! När jag väl pratar engelska ( för mig själv Iofs aha, vilken tönt ) så brukar det låta bra, jag förstår vad jag själv tänker osv haha :O nej men när man väl ska prestera och försöka hjälpa någon som faktiskt behöver ens hjälp så går det åt helvete! bra jobbat helene, kanon!!!

Nej mormor har blivit dålig, förhoppningvis bättre så jag ska åka och hälsa på hennes idag. Hon ligger på södersjukhuset i sthlm så jag och sebbe åker med robban upp då han ändå ska jobba så tar vi tåget hem sen...
Hatar när nån som står mig nära gör sig illa, eller i värsta fall ligger på sjukhus...

Aja ha en trevlig fredagskväll :)


Kommentarer
Postat av: -L

Fin blogg du har! :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback