I give up

Är ni sånna som ger upp så fort ni får motgång eller är ni starka och allways win the battle så att säga? Jag känner att jag just nu känner mig ganska så låg, ingen motivation och folk skulle lätt kunna trampa på mig utan att jag gör motstånd... Egentligen vet jag inte varför jag låter det ske, men jag är väl sån att jag inte vill ha bråk, vara osams med folk och då låter jag mig hellre bli trampad på.. Vilket uppenbarligen inte är bra det heller eftersom det blir jag som tar alla smällar och mår dåligt av det...typiskt vågen

Jag har försökt att ställa saker och ting till rätta men jag vet inte längre hur jag ska göra, vet helt ärligt inte ens om jag orkar lägga mer energi på det. Känner att jag för en gång skull bör tänka på mig själv och vad JAG borde göra för att jag själv ska må bra. Jag tänker ofta på andra framför mig själv och vad jag kan göra för att passa in, vad jag borde göra för att folk ska tycka om mig osv..

Men vet ni vad jag kommit fram till? Jo jag är mig själv, kan bara vara mig själv och skulle inte vilja byta ut det mot något. Jag är glad att jag är den snälla människan jag är och även lilla jag gör snedsteg, säger fel saker osv, men inte alls menat att såra nån. Det är det sista jag vill göra. Så därför låter jag mig i bland trampas på. Men efter skoltiden och när jag väl kommer ut i vad jag kallar "vuxenlivet" så ska det fan bli ändring på det :D

Som sagt, sry if i have made some mistakes, hurt you or whatever.. sry....

Nu ska jag snart sova och vila upp mig inför imorgon :D pöss




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback