motion! :D

Åh vad jag känner mig dukitg idag. Har gått 1.5 timmar med hunden som jag går med i nyköping efter skolan när det behövs. Så skönt att röra på fläsket, men när jag var framme så var jag riktigt mör i benen kan jag tala om ;) haha det är nästan precis att det tar stopp efter den tiden. Så jag varnar er, gå inte längre än 90 minuter haha

Ännu en seg dag i skolan då jag absolut inte hade någonting att göra, vi hade inga lektioner... eller jag hade en lektion folisofi men eftersom jag valde att göra provet nästa vecka som de andra gjorde idag så fick vi ledigt. Så man kan säga att jag gick upp kl halv 7 imorse, skit trött åkte till skolan för att vänta på en lektion som jag inte hade för att sedan gå ut med en hund. Visst bra det men blir så trött på alla dessa jävla sega skoldagar. Kan inte det gå liite fortare tills man står på förstapallen och har hela livet framför sig och slipper skolan. Gå ut gymnasiet. ooo ja fy fan vad skönt det ska bliiii!!! :D

Kommentarer
Postat av: LISOU

Hej, allt bra idag? :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback