Put my faith in tomorrow

Gud så trött jag är. Vet inte vad det är kanske är den en kombination av att jag inte ätit ordentligen tillsammans med att jag hade körlektion och "lilla" uppkörningen idag som gjorde att jag var tvungen att vara på helspänn, vilket ofta brukar resultera i lamhet efteråt. haha Orkar inte göra någonting alls känns det som. Även om jag känner att jag skulle vilja röra på mig nån halvtimme eller så, men det tror jag att jag skiter i... Måste ladda inför imorgon, speciellt mentalt...

Hungrig som ett djur, men ingen matlust, trött som en gris men kan inte sova... kan det vara även här en kombination av att fullmånen lyste så jävla starkt i natt och att jag ej kunde somna förren sent i natt...

Fundera vidare på det ni, så hörs vi :) puss

Morgondagen blir säkert lite bättre


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback