Stress är bara bra till en viss gräns...

Johan har nyss åkt hem, nu sitter jag med körkortsfrågor och psykologin och försöker bli en aningen smartare...
Kommer nog börjar gråta om jag inte klarar teorin nästa gång. Jag har en tendens att bli lite stressad när jag ser att folk börjar resa sig och redan är klara. men jag såg ju inte vad de fick, kanske klarade dem sig eller så blev de underkända precis som jag pga av att jag hade så bråttom...
Sitter med frågor och verkligen försöker rabbla tills jag kan alla frågor som man behöver kunna och allt jag egentligen behöver, är att skärpa mig och läsa nogare på frågorna..
Tror en del människor är mer eller mer stressade i sin vardag. Jag tycker inte att jag är stressad över huvud taget, men en del människor som inte känner mig kan säkert uppfatta mig som stressad, men det är så jag är.. typisk våg kanske? nån som känner igen sig? ;) haha
Som tex när jag körde min min körskolelärare i torsdags så skulle vi backa och när vi var klara så sa han: det här är så typiskt dig, perfekt men för fort... han ville väl att jag skulle krypköra som en snigel som säkerligen är det rätta, men jag anser att man kan göra saker bra även om man gör det fort :D nån som håller med mig??

Ska åka med robban till flen sen iallfall och träna som en galning :D puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback